Kompetent HR rådgivning til dig og din virksomhed på alle HR discipliner.
lemo-recruitmet har indgående erfaring med HR, og kan sparre og rådgive din virksomhed professionelt omkring hele HR og personaleområdet.
Betydningen af Interim HR
Interim HR Management er ad hoc tilførslen af midlertidige og specifikke ressourcer og kompetencer, der kan aktiveres hurtigt og effektivt. Som virksomhed har I således mulighed for hurtigt at styrke forretningen gennem en midlertidig HR ressourcetilførsel, også kaldet ’HR resources by demand’, ved akutte eller strategiske udfordringer, som kræver specialiserede kompetencer i en afgrænset periode.
Flere stabs- eller forretningsområder kræver et højt fagligt niveau, samt en erfaren ledelse og beslutningskraft. Med en aftale med lemo-recruitment får virksomheden en ressource, som allerede fra dag et er i stand til at gøre det ud for den ressourceperson, som jeres virksomhed står og mangler.
Behovet for en midlertidig HR ressource kan have mange årsager. Denne løsning anvendes ofte i situationer, hvor der er tale om umiddelbare og kortsigtede behov for en unik spidskompetence, der ikke kan anvises internt i virksomheden. En interim HR kan også udgøre en midlertidig ekstra ressource i situationer, hvor der er brug for at få tilført ydereligere eller måske nye kompetencer til virksomheden.
Eksempler
- Kontraktudarbejdelse
- Gode råd til “den svære samtale”
- Personalejura
- Opsigelser, individuelle eller masseafskedigelser
- Trivsel og samarbejde
- Arbejdsmiljø
- Fastholdelsesaktiviteter
- Udarbejdelse af personalepolitikker
- Overenskomster
- Forretningsstrategi
- HR strategi
- Skræddersyet rekrutteringsrådgivning
Hvis du vil høre mere om hvordan vi kan sparre med dig, eller aflaste/rådgive dig i HR-/personalemæssige spørgsmål, kontakt os da venligst.